Salam Sejahtera,

YB Datuk Seri Saifudin Nasution- – Menteri KDN
YB Fahmi Fadzil – Menteri KKD
Tan Sri Razarudin Husain – IGP PDRM
Datuk Seri Tan Sri Azam Baki – KP SPRM

Saya ingin melaporkan salah laku pihak berkuasa yang melindungi gangster dan scammer bernama DATO’ SRI WARREN HU (EU HIN CHAI : IC 780422-02-5145) yang kini berlagak seperti raja kerana kebal daripada tindakan undang-undang. Dia mendakwa mempunyai hubungan baik dengan Datuk Seri Ayob Khan DIG dan sering bermain golf bersama- sama (Boleh jadi jual nama). Dia juga mentertawakan laporan polis yang dibuat ke atasnya kerana laporan tersebut sudah ditutup kes oleh pegawai polis, hanya OCPD ke atas boleh membuka laporan tersebut. Dia juga amat berkuasa sehingga mendapat butiran peribadi saya daripada pegawai MCMC (KKD) sehingga menyebabkan semua butiran saya didedahkan dan mengugut saya untuk mengikuti arahan dia sekiranya tidak mahu diapa-apakan. Dia sentiasa mengugut saya dan menyeksa saya secara mental. Saya mempunyai semua rakaman telefon dan screenshot untuk membuktikannya. Tolong panggil saya untuk buktikan semua ini.

Saya dipaksa oleh WARREN EU untuk membuat video meminta derma untuk membina Kuil Buddha Phra Kao Na namun duit tersebut akan masuk ke akaun Syarikat MACN Sdn Bhd dan Global Patronage Sdn Bhd. Saya telah menolak arahan tersebut kerana tidak mahu bersubahat dengannya. Dia juga telah menipu ramai orang dengan syarikat MLM dan pelaburan yang mengaut jutaan ringgit daripada mangsa. Banyak laporan polis dibuat tetapi dia tidak takut untuk membuat scam atau menipu orang lain. Kekayaannya sehingga mampu mendapatkan title Datuk Seri daripada Sultan menjadikan dia lebih berkuasa dan sombong. Ini amat pelik kerana gangster dan memiliki rekod scammer telah mendapat title dengan mudah.

Pada 30/6/23, saya telah dihubungi oleh WARREN EU jam 530 pagi, dia ugut saya untuk ikut arahan dia jika tidak mahu susah. Pada sebelah petang jam 330, dia telah menculik anak saya Hannah Guan Faye di SJK (C) Kuen Cheng 2 KL dan membawa anak saya ke lokasi rahsia dan telefon saya untuk ikut arahan dia. Saya disuruh datang ke Pejabat dia No 1-3 Jalan S/P, Taman Serdang Perdana Seksyen 2 Seri Kembangan sebelum jam 6 petang. Saya amat bimbangkan anak saya lalu saya datang pada jam 5 petang kemudian dia menghubungi pembantunya untuk membawa anak saya ke tempat tinggi dan mengugut untuk mencampakkan anak saya jika saya tidak mengikuti arahannya. Saya dipaksa melutut meminta maaf dan membuat siaran langsung di facebook PHRA KAO NA untuk mengajak orang ramai menderma ke Kuil Buddha Thailand Phra Kao Na, sebenarnya wang tersebut masuk ke akaun syarikatnya dan disalahgunakan untuk kepentingan sendiri. Semasa kejadian melutut, saya telah diarahkan untuk meminta maaf dan mengaku saya menipu dan memfitnah mereka untuk mendapatkan duit. Kejadian tersebut telah dirakam dan dihantar kepada pelanggannya. Saya diugut bunuh jika tidak membuat video tersebut. Dia juga telah mengupah hitman untuk membunuh saya dan memaklumkan perkara ini kepada polis dan sudah menerima green light untuk membunuh saya pada bila bila masa. Dia juga telah merogol saya dan merakam video tersebut. Dia mengugut untuk menyebarkan gambar bogel saya jika tidak mengikuti arahannya.

Saya selesai membuat live dan pulang pada jam 1030 malam. Kejadian ini pasti dapat dilihat melalui CCTV pejabat mereka. Saya sampai di rumah pada jam 1230 malam dan berjumpa anak saya. Dia memberitahu telah diculik oleh perempuan (pekerja WARREN EU) yang bernama LYLIAN CHONG (No Telefon : 017-2921733), dia mengambil anak saya di sekolah dan membawa ke rumah saya di Tingkat 20, Kondominium The Leafz KL. Dia telah membawa anak saya ke balkoni dan menghubungi WARREN EU, kemudian mengugut untuk membaling anak saya ke bawah. Ia amat menakutkan anak saya dan dia masih trauma sehingga kini.

Saya telah membuat laporan polis mengenai kejadian ini kemudian WARREN EU berkata dia telah mengarahkan polis untuk menutup kes ini dan tiada siapa dapat membaca maklumat mengenai kes ini kecuali OCPD ke atas.

Dia juga mengetawakan saya kerana polis tidak akan menangkap dia dan kes itu telah selesai ditutup. Saya amat kecewa dan tidak mampu berharap lagi dengan sistem polis yang tidak lagi menjamin keselamatan saya, dan melindungi penjenayah seperti WARREN EU. Sehingga kini, saya menerima mesej ugutan dan hinaan daripada WARREN EU dan pekerjanya, mereka sering menghantar mesej berkaitan pembunuhan, kematian dan macam-macam untuk menakutkan saya.

Dia masih menyimpan gambar bogel saya dan mengugut untuk menyebarkan kepada umum. Saya risau keselamatan saya dan anak perempuan saya. Pelbagai maklumat diberitahu untuk menakutkan saya kononnya dia telah membayar wang yang banyak kepada PJ MENG (Gangster besar PJ) untuk membunuh saya dan keluarga saya, memotong badan saya juga. Dia juga mengaku memiliki pistol, semua pekerjanya mempunyai pistol dan ada lesen yang sah. Dia mendakwa mendapat jaminan daripada Datuk Seri Ayob Khan untuk membuat apa saja yang dia suka, dia juga sanggup membunuh IGP jika diarahkan oleh Datuk Seri Ayob Khan untuk membolehkan dia naik pangkat ke IGP.

Dia juga memaklumkan saya tidak boleh lari kerana semua maklumat keluarga saya dia telah dapatkan daripada pegawai MCMC/KKD sehingga dia dapat menculik anak saya dan datang ke rumah saya. Ini saya minta penjelasan Menteri MCMC untuk menyiasat perkara ini kerana data peribadi saya telah disebarkan dan keselamatan saya dan keluarga amat bahaya. Kepada Menteri KDN, tolong siasat kesahihan pangkat WARREN EU ini dan apakah sebabnya dia ini kebal dari tindakan undang-undang.

Tolong semak semua laporan polis ke atas dia langsung tidak diambil tindakan dan dia semakin kuat mengugut orang tanpa risau. Semua bukti telah ditunjukkan kepada pihak polis tetapi IO kes telah menutup kes serta merta. Kepada KP SPRM bantulah saya untuk menyiasat apakah sogokan wang yang dia beri kepada pihak polis, dan kepada gangster ini adalah hasil wang haram yang dia perolehi daripada aktiviti scam, judi dan kutipan derma palsunya. Saya sedia memberi semua bukti dan pendedahan kepada pihak polis. Datuk Pengarah JSJ, bantu saya untuk periksa pegawai polis yang menutup kes saya, aduan saya telah dibakulsampahkan oleh mereka.